nowyporządekinwestowania.pl
Co to za wzrosty?      Czy to ubieranie?      NIE!      To     Nowy Porządek Inwestowania!

Allegro

By blumchs at 27 dni temu • 0 kolekcjonuje • 479 odwiedzeń strony

Czy są chętni na zapisy? 

11 Odpowiedzi | Ostatnia aktualizacja: 3 dni temu
27 dni temu   #1

Ja zainwestuję chyba 40 tys. pln spekulacyjnie. Sądzę że po debiucie będzie mocna rakieta, ulica się zleci, będzie nagonka

22 dni temu   #2

Jak tam skusiliście się?

22 dni temu   #3

Ja się zastanawiam, bo kusi. Ale też nie chciałbym wyciągać środków z innych miejsc. Gdybym miał wolne środki to bym zaryzykował.

21 dni temu   #4

Ja już się nie mogę doczekać :D

20 dni temu   #5

Już widzę te filmiki z Hitlerem który dał się ubrać na Allegro 


hitler.jpg

11 dni temu   #6

W poniedziałek debiut Allegro? Czy się mylę?

8 dni temu   #7

Ale jazda :D uuu

8 dni temu   #8

Dziś sporo ludzi pozbyło się swoich akcji na rzecz Allegro.

8 dni temu   #9

Jakiś nagon na uciekający zarząd... spółka z.o.o przeszłą w spółkę S.A 

8 dni temu   #10

To info pod rozbieranie, stary zarządz spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ma inny zarząd jako Spółka Akcyjna. Dyrektorzy poinformowali o tym i robią z tego sensację.

3 dni temu   #11

Tutaj trochę na temad upadku Allegro szybciej niż się spodziewacie:


https://mistral.net.pl/platforma-b2b-co-to-jest


Termin B2B, czyli business to business, określa zespół relacji, które mają miejsce między firmami. Model B2B obejmuje wiele powiązań łączących przedsiębiorstwa i ich partnerów biznesowych.

Główną funkcję w branży B2B pełnią elektroniczne systemy teleinformacyjne, które usprawniają transakcje zachodzące pomiędzy firmami a ich dostawcami bądź producentami lub dystrybutorami. Cały proces powstałej relacji biznesowej zachodzi w formie elektronicznej.

Platforma B2B

Platformę B2B tworzy system informatyczny, który ułatwia firmom wymianę informacji oraz usprawnia sprzedaż przez zautomatyzowanie procesu składania i realizowania zamówień hurtowych. Inaczej mówiąc platforma B2B to oparte na internecie i mediach elektronicznych powiązania pomiędzy podmiotami gospodarczymi.

Zadania platformy B2B

Platforma B2B pozwala na:

  • uproszczenie kontaktów między firmami

  • bieżący dostęp do stale aktualizowanej oferty produktowej, czytelnych katalogów produktów i wyszukiwarek ofert, ale także katalogów sprzedawców i rozbudowanych systemów zamawiania produktów.

  • kontrolę procesu zakupowego

  • skrócenie czasu realizacji zamówienia

  • automatyzację procesu zakupu i sprzedaży

  • wspieranie realizacji zamówień poprzez integrację z systemami finansowo–księgowymi, umożliwiającymi płatności online, a także wygenerowanie, bieżący pogląd i wydruk dokumentów sprzedażowych.

  • uniwersalność czasowa – zamówienia można składać siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę.

  • na pobieranie i gromadzenie danych o poszczególnych klientach

  • zarządzanie kontaktami z kontrahentami, co ułatwiają terminarze spotkań, bazy klientów oraz szczegółowe historie kontaktów.

  • grupowanie klientów ze względu na, np. częstotliwość i wielkość składanych przez nich zamówień, następnie oferuje im zindywidualizowane produkty oraz promocje, co z kolei umożliwia to tworzenie np. programów lojalnościowych dla klientów czy ustalanie odmiennych cen lub grup produktów dla konkretnych kontrahentów

Modele sprzedaży na platformie B2B:

  1. aukcyjno – przetargowy to swoisty sklep internetowy. Ogranicza listę dostawców do firm, z którymi kupujący współpracuje. Polecany firmom, które mają rozbudowaną strukturą organizacyjną i funkcjonują na szerokim obszarze geograficznym, posiadają wiele filii lub po prostu współpracują z wieloma kontrahentami. Model ten ułatwia użytkownikom całą obsługę procesu zakupu i zaopatrzenia. Ta forma sprzedaży redukuje ceny nabywanych produktów, skraca czas zakupów i samego procesu negocjacji. Dla kontrahentów jest gwarancją uczciwego i opartego na jasnych zasadach wyłonienia najlepszej oferty.

  2. eProcurement organizuje proces zaopatrzenia w oparciu o rozwiązania systemowe, które umożliwiają efektywną współpracę pomiędzy kupującym i jego dostawcami. Swoim zakresem obejmuje cały proces zaopatrzeniowy od zgłoszenia zapotrzebowania, aż po weryfikację płatności. Ma zastosowanie w całej organizacji i na wszystkich jej poziomach. Obieg dokumentów jest zautomatyzowany i odbywa się drogą elektroniczną.


Wymaga zalogowania się

Logowanie
Informacje
NPI_CHAT
Kliknij i czatuj!
Loading...