Carrefour testuje automaty do sprzedaży podgrzewanych dań
gotowych do konsumpcji na miejscu lub na wynos w ośmiu sklepach
franczyzowych Carrefour Express Convenience w Warszawie, podała sieć."Nawiązanie
współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych
to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych
Carrefour. Nasze dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy
samoobsługowe, Scan&Go czy click&collect spotkały się z dużym
zainteresowaniem ze strony klientów i zostały docenione przez naszych
partnerów we franczyzie. Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to
rozpoznawalna marka i chcemy, aby proponowane przez nas innowacyjne
usługi były zawsze dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów oraz
budowały przewagę konkurencyjną naszej marki na rynku" - powiedział
dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska Michał Florkiewicz,
cytowany w komunikacie.
Innowacyjność nowego rozwiązania pozwoliła
na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością,
zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, podgrzania go na
parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc, podano
także.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod
szyldem której działa w Polsce 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów,
supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu
internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20
centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci
ponad 40 stacji paliw.